Sunday, 26 February 2017

Kebaikan Collagen Powder Shaklee

Assalamualaikum semuaaa..Harini kite nak sharing sikit pasal collagen powder shaklee. Apa itu Collagen Powder dan apa kebaikannya. Sebelum tuuu, cer korang cite ape yang firstttskali korang imagine bile sebut pasal collagen ni?Kalau kite, kite terbayang orang cucuk2, botox, jarum dan ke-scary-annya.ehhhhh hehe..taksukee taw kene cucuk2 ni. Ape fungsi cucuk2 tu?? Semua tu nak dapatkan kulit putih, kulit gebu anjal, tegang dan macammacam lagilah. Pada yang spesis penakut macam kite ni, nak cantik berangan tapi takpayahlaaa kut naa nak cucuk2 bagai, ade alternatif lain ni haa.

MEMPERKENALKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE!!
  • Mengandungi 4000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) : Sejenis Kolagen tulen dan bermutu tinggi dan diekstrak dari sisik Ikan Merah
  • Mengandungi Ekstrak biji Camellia japonica yang terdiri daripada asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurankan radikal bebas.
  • Mengandungi Ekstrak Pfaffia yang juga dikenali ginseng Brazil, yang membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic.Asid Hyaluronic membantu menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin
  • Elastin dari kolagen ikan yang memelihara kulit menjadi fleksibel dan tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik
  • Mengandungi Vitamin C dan B. Vitamin C membantu penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit. Manakala, Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebasakan tenaga  yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel
  • Ekstrak kekerang. Glukosamine ekstrak kekerang adalah penting dalam sintesis cecair yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidratkan mata untuk mengelakkan ketidakselesaan mata
  • Lactobacillus acidophilus membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat untuk membantu meningkatkan penyerapan kolagen




KEBAIKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE 
  • Mampu membantu mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedutan
  • Membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula
  • Kuku menjadi lebih kuat
  • Kulit tidak kering
  • Membantu luka cepat sembuh
  • Mengurangkan parut
  • Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kerapuhan tulang
  • Membantu mengurangkan geseran antara sendi-sendi
  • Memastikan sel otak lebih sihat



PALING PENTING SEKALI!

Mudah dibawa kemana sahaja, TIADA BAHAN TAMBAHAN, semulajadi dan tiada pengawet, gula atau pewarna.

Berminat nak dapatkan produk Shaklee boleh contact kite ok? Best price with free consultation for the rest of your lifeee gituu hehe
Berminat nak bisnes Shaklee? Bolehhhh, nantikan next entry, kite akan shareee ape kelebihan jadi ahli dan bisnes dengan Shaklee okeee

NINA
YOUR TRUSTED INDEPENDANT SHAKLEE DISTRIBUTOR
SEPANG, SALAK TINGGI, NILAI
017-9050763

2 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

bagus jugak kebaikkan yang ada dalam collagen powder shaklee ni kan...

NINA FARHANA said...

Ye sis, boleh bantu dapatkan kulit tegang dan anjal. :)

Post a Comment