PENGEDAR SHAKLEE BERDAFTAR YANG INGIN MEMBANTU SEMUA HIDUP SIHAT

PENGEDAR SHAKLEE BERDAFTAR YANG INGIN MEMBANTU SEMUA HIDUP SIHAT

Monday, 27 February 2017

Kebaikan Energizing Soy Powder Shaklee


Assalamualaikum semua.Malam ni kite nak share pasal manfaat yang korang akan dapat dengan consume ESP. Taktaw ESP tu ape? ESP tu Energizing Soy Protein, Gitu name punn dah taw energizing ni nak bagi kuasa supersaiya laaa kan hehe. ESP ni adalah satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang  tak dapat dihasilkan oleh badan. Selain tu, ia diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Kandungan indeks glisemiks yang rendah membuatkam ESP ni sangat sesuai diambil oleh penghidap diabetes. Ape itu indeks glisemik(GI)?? Indeks glisemik adalah ukuran dimana kebolehan karbohidrat untuk dipecahkan dalam salur darah. Semakin cepat karbohidrat dipecahkan, semakin tinggi GI. Makanan dengan GI yang rendah adalah lebih baik kerana karbohidrat dipecahkan secara perlahan-lahan dan mengelakkan rasa lapar.

SIAPA YANG PERLU AMBIL ESP?
  1. Orang yang ingin menurunkan berat badan
  2. Orang yang tidak mempunyai masa untuk sarapan
  3. Ibu-ibu yang mengandung
  4. Ibu-ibu yang menyusukan anak.
  5. Orang yang ingin membaiki kulit supaya lebih cerah gebu dan halus.
Protein yang terkandung dalam ESP adalah penting untuk pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan.Kekurangan protein boleh menyebabkan kelemahan sistem imun, masalah lebihan air dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut,masalah penghadaman, masalah penghasilan hormon dan darah.

MANFAAT UTAMA ESP
  1. Awet Muda: Asid Amino adalah komponen utama dalam pembinaan protein.  Ia penting untuk mebina otot,kuku,rambut, darah,organ, kulit dll
  2. Baik untuk hormon : Isoflavones dalam kacang soya membantu merendahkan paras kolesterol
  3. Membekalkan tenaga segera dan tahan lebih lama.
  4. Membaiki pigmentasi
  5. Meransang semula pembentukan kulit,otot, mengurangkan kedutan,agen anti-penuaan
  6. Luka lebih cepat sembuh
  7. Mengurangkan kesan parut




Berminat nak dapatkan produk Shaklee boleh hubungi saya.

NINA 017-9050763
YOUR TRUSTED INDEPENDANT SHAKLEE DISTRIBUTOR
SEPANG,SALAK TINGGI DAN NILAI

No comments:

Post a Comment