Saturday, 11 March 2017

Wallpaper DIY

Assalamualaikum. hari ni penatt laa duk skodeng blog orang cari idea nk diy wallpaper.. Alhamdulillah Allah mudahkan urusan, mampu beli rumah kecikkecik untuk berteduh. Dah pening cari idea hehe. AAde yang suggest guna wallpaper, ada yang suggest guna stensil je. Wallpaper ni kalau beli yang mahal berbaloi2, memang tahan lama. tapiii kalau yang nk bajet2 macam kite nii, nak beli yg murah karang tak smpai setahun terkoyak laa tercabut laa haruu je 2 3 kali kejee pulakk kannn...

so hasil skodeng2, kite decide nak guna Stensil je. Kenapa? Sebab jimat dan kite sebenarnya sukaaaaa buat benda2 kretip gini. ewaahhhhh nak jugak cakap kretip. sukaa laa kan kunun nak tnjuk hasil keras tangan hahahah

So kite paste siini jelah,

nanti senang nak cari link balik kikiki

http://misdalila.blogspot.my/2010/07/stencil.html

http://rosalina-alyna.blogspot.my/2012/02/teknik-stencil-ingat-tak-pasal-teknik.html

tenggok nanti jadii ke ta jadiiii hehehehehehe baaaiibaiii nk g kemas brg masuk kotakk pulakkk :p

0 comments:

Post a Comment